Jaki prezent dla dziadka, który dużo czasu spędza na działce, ale nie chce kolejnych narzędzi?

M

MajaZNotesem

Autor wątku

Dodano: 06.06.2026 09:12
Szukam pomysłu na prezent dla dziadka na imieniny, bo cała rodzina chce się złożyć na coś sensownego w budżecie około 250-350 zł. Dziadek ma 77 lat i od wiosny do jesieni większość dnia spędza na działce ROD, gdzie głównie dogląda warzyw, podlewa i siedzi przy małym stoliku przed altanką. Na co dzień pracuję w branży ogrodniczej, więc wiem, że narzędzi i akcesoriów typowo ogrodowych ma już naprawdę dużo, a kolejne sekatory czy rękawice raczej trafiłyby do szuflady. Chodzi mi bardziej o coś praktycznego, ale nie medycznego i nie takiego, co będzie wyglądało jak prezent „dla seniora”. Dziadek nie korzysta z aplikacji, nie lubi elektroniki z menu po angielsku i raczej nie będzie czytał instrukcji obsługi. Prezent ma być od wnuków, prywatnie, bez żadnej firmowej okazji, ale zależy nam, żeby był porządny i nie sprawiał wrażenia kupionego na szybko. Jaki prezent dla dziadka działkowca w takiej sytuacji realnie ma sens, jeśli nie chcemy kupować kolejnych narzędzi ogrodowych?

Odpowiedzi (10)

C
CelinaKomentarz 06.06.2026 09:35