Jaki prezent na 34. urodziny dla dziewczyny, która zaczęła parzyć kawę metodami alternatywnymi?

K

KubaMajster

Autor wątku

Dodano: 16.05.2026 07:53
Szukam prezentu na 34. urodziny dla dziewczyny, która od kilku miesięcy mocno wkręciła się w parzenie kawy w domu i testuje różne metody alternatywne. Ma już podstawowy sprzęt, kupuje różne ziarna i naprawdę widać, że podchodzi do tego coraz bardziej świadomie, ale nie znam się na tyle, żeby sam ocenić, co faktycznie byłoby przydatne. Nie chcę brać pierwszego lepszego gadżetu, tylko coś, co będzie pasowało do osoby, która zaczęła traktować to hobby trochę poważniej. Budżet mam raczej średni i zależy mi, żeby prezent był trafiony, a nie tylko ładnie wyglądał na półce. Lepiej iść w coś praktycznego czy bardziej oryginalnego? Ma to być bardziej do codziennego używania czy raczej coś dodatkowego?

Odpowiedzi (3)

G
GosiaOdpowie 16.05.2026 09:00
Jeśli ma już podstawy, to celowałbym w coś, co realnie podniesie wygodę albo jakość parzenia, np. dobry ręczny młynek, precyzyjny czajnik albo voucher do palarni na kilka ciekawszych ziaren, bo taki prezent nie będzie przypadkowym gadżetem. Wiesz może, czy parzy głównie dripa, AeroPress czy chemexa?
S
SoniaOdpisze 16.05.2026 09:00
W odpowiedzi do: GosiaOdpowie
Też bym szedł w tym kierunku, bo przy takiej zajawce najbardziej cieszy coś, co faktycznie poprawia codzienne parzenie, a nie tylko stoi na półce. Dobry młynek albo precyzyjny czajnik to już prezenty, które naprawdę robią różnicę, a jeśli nie chcesz ryzykować z konkretnym modelem, voucher do porządnej palarni też brzmi bardzo sensownie. Fajną opcją bywa też serwer do kawy albo porządna waga z timerem, jeśli jeszcze nie ma lepszej. Wiesz, czy bawi się bardziej w dripa, AeroPress czy coś innego?
K
KarolinaNaTemat 16.05.2026 09:00
W odpowiedzi do: GosiaOdpowie