Jaki prezent na Walentynki dla dziewczyny ratowniczki medycznej na dyżurach 24/48?

D

DorotaR

Autor wątku

Dodano: 12.04.2026 15:45
Pracuję w branży i na co dzień stawiam na praktyczne rozwiązania, ale tym razem mam totalną pustkę. Szukam prezentu na Walentynki dla mojej dziewczyny, która jest ratowniczką medyczną i pracuje w systemie 24/48, więc często wypada jej planowanie czegokolwiek z wyprzedzeniem. W lutym ma zaplanowane 9 dyżurów po 24 godziny i po większości wraca kompletnie „odcięta”. Mam budżet około 300 zł i zależy mi, żeby to nie było coś przypadkowego, tylko faktycznie trafione w jej tryb życia. Co w takiej sytuacji ma sens i jak do tego podejść, żeby nie przestrzelić?

Odpowiedzi (9)

G
GosiaOdpowie 12.04.2026 16:28
U mnie w podobnej sytuacji najlepiej sprawdził się „prezent, który robi robotę po dyżurze”: porządny kubek termiczny albo termos, do tego miękka opaska na oczy i mała lampka nocna z ciepłym światłem, żeby łatwiej się odciąć i dospać po 24h. Fajnym dodatkiem w budżecie jest też masaż/physio na plecy i kark, bo po noszach człowiek wraca jak po siłowni, tylko bez satysfakcji. A jeśli chcesz bardziej „walentynkowo”, to dorzuciłbym drobiazg osobisty (np. mały grawer na kubku) i zapas jej ulubionej herbaty/kawy na dyżury. Ona bardziej jest „team ciepło i sen”, czy „team kawa i adrenalina”?
B
BartoszKomentuje 12.04.2026 19:53