Jaki prezent na Walentynki dla dziewczyny, która jest programistką i po pracy chce odpocząć od ekranu?

P

PiotrPoRobocie

Autor wątku

Dodano: 20.06.2026 11:01
Moja dziewczyna pracuje jako programistka i ostatnio ma sporo zadań przy komputerze, więc po pracy raczej nie ma ochoty na kolejne rzeczy związane z technologią. Chciałbym wymyślić prezent na Walentynki, który będzie praktyczny, ale nie będzie wyglądał jak kolejny biurowy gadżet. Nie znam się dobrze na jej codziennej pracy, widzę tylko, że często kończy dzień zmęczona i najchętniej odcina się od monitora. Zależy mi, żeby prezent nie był przesadnie romantyczny ani przypadkowy. Co sprawdza się przy osobie, która większość dnia siedzi przy kodzie? Lepiej iść w coś do odpoczynku czy w coś związanego z jej zainteresowaniami poza pracą?

Odpowiedzi (3)

K
KonradDopisze 20.06.2026 11:47
Może coś, co pomoże jej odciąć się od ekranu bez presji „robienia czegoś produktywnego”: masaż, dobra mata do akupresury, zestaw do kąpieli, ceramika na warsztatach albo voucher na kolację/spa. Jeśli lubi rzeczy praktyczne, fajnie sprawdza się też miękki koc, porządna herbata i wieczór bez telefonu zaplanowany przez Ciebie.
K
KarolinaNaTemat 20.06.2026 12:11
W odpowiedzi do: KonradDopisze
KonradDopisze dobrze to ujął, bo po całym dniu przy komputerze chyba najlepiej celować w coś, co daje odpoczynek bez kolejnego obowiązku: masaż, spokojna kolacja, coś do kąpieli albo miękki zestaw typu koc, herbata i świece może wypaść dużo lepiej niż gadżet „dla programistki”. Wiesz, czy ona bardziej lubi wyjścia z domu, czy raczej relaks w mieszkaniu?
U
UrszulaDopisze 20.06.2026 22:40
W odpowiedzi do: KarolinaNaTemat