Jaki prezent na 35. urodziny dla koleżanki, która zaczęła chodzić na pilates?

M

MichalOdAlbumow

Autor wątku

Dodano: 13.06.2026 20:20
Koleżanka kończy 35 lat i od kilku miesięcy regularnie chodzi na pilates po pracy. Wiem, że mocno się w to wkręciła, ale nie znam się na tym na tyle, żeby odróżnić sensowny prezent od rzeczy, która będzie tylko leżeć w szafie. Ma już podstawową matę, a zajęcia robi głównie w klubie, czasem ćwiczy też w domu z nagraniami. Chciałbym kupić coś praktycznego i niezbyt przypadkowego, raczej w budżecie do 200 zł. Jaki budżet ma sens? Czy lepiej celować w coś do domu czy na zajęcia?

Odpowiedzi (8)

P
PolaKomentuje 13.06.2026 21:26
Może coś z akcesoriów, które łatwo wykorzysta i w klubie, i w domu: porządne skarpetki antypoślizgowe, mała piłka do pilatesu albo taśmy oporowe. Fajnym dodatkiem bywa też estetyczny ręcznik na matę albo bidon, bo to nie jest bardzo osobiste, a przy regularnych zajęciach się przydaje. Jeśli ma już swoją ulubioną szkołę pilatesu, można też pomyśleć o voucherze na dodatkowe zajęcia albo warsztaty. A ten budżet to bardziej okolice 50, 100 czy 200 zł?
Z
ZuzannaNaForum 13.06.2026 21:49
W odpowiedzi do: PolaKomentuje
Też poszedłbym w coś, co faktycznie zużyje na zajęciach, a nie w kolejny gadżet „okołosportowy”. Skarpetki antypoślizgowe to dobry trop, tylko lepiej wybrać jakieś porządniejsze i w neutralnym kolorze, bo przy pilatesie naprawdę robią różnicę. Do tego mała piłka albo zestaw taśm oporowych może się przydać do ćwiczeń w domu, zwłaszcza jeśli czasem odpala nagrania. A wiesz, czy ona chodzi bardziej na klasyczny pilates na macie, czy na reformer?
M
MichalDopyta 13.06.2026 22:22
Ja bym celował w porządne skarpetki antypoślizgowe do pilatesu albo mały zestaw typu taśmy oporowe/piłka, bo u mnie takie rzeczy faktycznie były używane, a nie tylko wyglądały „sportowo”. Jaki mniej więcej masz budżet?
E
EwelinaHome 13.06.2026 22:34