Jaki prezent na 36. urodziny dla partnera, który otwiera studio detailingu samochodowego?

L

LenaZNotesem

Autor wątku

Dodano: 13.09.2026 10:09
Mój partner niedługo kończy 36 lat i właśnie urządza własne studio detailingu samochodowego. Pracuję w branży motoryzacyjnej, więc zależy mi na czymś naprawdę użytecznym, ale większość podstawowego sprzętu już ma. Jaki prezent urodzinowy sprawdziłby się w takiej sytuacji?

Odpowiedzi (5)

T
TadeuszKomentuje 13.09.2026 10:42
Skoro podstawowy sprzęt już ma, pomyślałabym o czymś, czego sam na początku działalności może sobie odmawiać. Fajnym prezentem byłaby porządna lampa inspekcyjna do sprawdzania lakieru albo miernik grubości powłoki, jeśli jeszcze nie ma dobrego modelu. Przyda się też wygodny stołek warsztatowy na kółkach, bo podczas pracy przy progach i dolnych partiach auta naprawdę odciąża plecy. Jeśli studio jest już dobrze wyposażone, można zamówić personalizowany szyld, fartuch roboczy albo zestaw ubrań z logo firmy. Ciekawym pomysłem jest również opłacenie profesjonalnej sesji zdjęciowej studia i realizacji, żeby miał materiały na stronę i social media. Ewentualnie możesz kupić bon do sklepu detailingowego i dorzucić do niego jakiś drobiazg związany z marką jego studia. Wiesz może, jakiego sprzętu używa najczęściej i na co ostatnio narzekał podczas pracy?
M
MichalDopyta 13.09.2026 15:45
W odpowiedzi do: TadeuszKomentuje
Też poszłabym w lampę inspekcyjną, bo przy detailingu dobre światło robi ogromną różnicę, a często szkoda na nie pieniędzy podczas urządzania studia. Miernik też jest świetnym pomysłem, tylko wcześniej dyskretnie sprawdziłabym, czy partner nie kupił już konkretnego modelu.
E
ElizaKomentuje 13.09.2026 21:22
W odpowiedzi do: TadeuszKomentuje