Jaki prezent na 39. urodziny dla kuzynki, która otwiera mały salon groomerski?

A

Asia_od_rekodziela

Autor wątku

Dodano: 10.08.2026 09:31
Moja kuzynka kończy niedługo 39 lat i jest na etapie otwierania małego salonu groomerskiego dla psów w średniej wielkości mieście. Działa jako jednoosobowa działalność gospodarcza, lokal ma już wynajęty, ale dopiero kompletuje wyposażenie i załatwia ostatnie formalności. Chciałabym kupić jej prezent urodzinowy, który będzie pasował do tego momentu, ale nie będzie wyglądał jak zwykłe dokładanie się do kosztów firmy. Budżet mam mniej więcej 250-400 zł, ewentualnie trochę więcej, jeśli pomysł naprawdę ma sens. Ona jest praktyczna, nie przepada za ozdobnymi gadżetami, ale jednocześnie nie chciałabym kupić czegoś zbyt technicznego, bo nie znam się na tej branży. Zastanawiam się, czy lepiej celować w coś związanego z pracą z psami, organizacją salonu, czy może w coś bardziej osobistego po tak stresującym starcie biznesu. Jaki prezent na urodziny dla osoby otwierającej salon groomerski byłby trafiony i nieprzypadkowy?

Odpowiedzi (7)

K
KonradDopisze 10.08.2026 09:52
U mnie w podobnej sytuacji fajnie sprawdził się mały, ładny ekspres do kawy do lokalu, bo nie wyglądał jak „dopłata do biznesu”, a jednak przydawał się jej i przy długich dniach, i przy klientach czekających z psem. A może ona ma już urządzony kącik socjalny w salonie?
I
IrenaDopisuje 10.08.2026 10:22
W odpowiedzi do: KonradDopisze
Pomysł Konrada z ekspresem jest całkiem życiowy, bo to nadal prezent „dla niej”, a nie kupowanie nożyczek czy stołu do pracy. Sprawdziłabym tylko dyskretnie, czy ma już w lokalu miejsce na kawę albo mały kącik dla siebie i klientów.
W
WiktorKomentuje 10.08.2026 10:09
A masz mniej więcej budżet i wiesz, czy ona bardziej potrzebuje czegoś praktycznego do salonu, czy raczej prezentu „na start” z miłym, osobistym akcentem?
Z
ZuzannaNaForum 10.08.2026 11:16
W odpowiedzi do: WiktorKomentuje