Jaki prezent świąteczny dla osoby, która zaczęła robić własne kartki okolicznościowe w domu?

I

IzaOdWstazek

Autor wątku

Dodano: 25.06.2026 11:55
Moja siostra od kilku miesięcy robi własne kartki na urodziny i święta, głównie z papierów, stempli i drobnych dodatków. Chciałabym kupić jej coś praktycznego, ale nie znam się na tym hobby na tyle, żeby nie powielić rzeczy, które już ma. Co sprawdzi się jako prezent świąteczny dla osoby początkującej w cardmakingu?

Odpowiedzi (9)

D
DamianNaForum 25.06.2026 13:52
Fajnym pomysłem może być coś zużywalnego, np. dobre taśmy dwustronne, klej precyzyjny, bazy do kartek albo papiery w neutralnych wzorach, bo tego zwykle szybko ubywa i raczej się nie zmarnuje. Wiesz może, czy ona bardziej lubi styl elegancki, kolorowy czy taki świąteczno-rustykalny?
M
MichalDopyta 25.06.2026 14:36
W odpowiedzi do: DamianNaForum
Te zużywalne rzeczy to chyba naprawdę dobry trop, szczególnie klej precyzyjny i porządna taśma, bo nawet jak już coś ma, to zapas szybko się przyda. A wiesz, czy robi raczej proste kartki, czy już bawi się warstwami i dodatkami?
J
JacekNaForum 26.06.2026 07:31
W odpowiedzi do: MichalDopyta
MichalDopyta dobrze podpowiada z tymi rzeczami, które się zużywają, bo przy kartkach klej, taśma dwustronna, kosteczki 3D czy bazy do kartek schodzą szybciej, niż się wydaje. Jeśli nie chcesz trafić w coś, co już ma, fajnym prezentem może być też bon do sklepu scrapbookingowego albo zestaw papierów w neutralnych, świąteczno-urodzinowych wzorach. Przy początkującej osobie sprawdzają się też drobne dodatki typu półperełki, napisy, wykrojniki z uniwersalnymi hasłami, ale tu już łatwiej zdublować. Wiesz może, czy ona korzysta już z maszynki do wykrojników, czy robi wszystko ręcznie?
K
KonradDopisze 25.06.2026 14:12