Jaki prezent na 28. urodziny dla chłopaka, który zaczął jeździć na rolkach fitness?

S

SylwiaRobiAlbumy

Autor wątku

Dodano: 10.05.2026 09:58
Szukam prezentu na 28. urodziny dla chłopaka, który od wiosny wkręcił się w jazdę na rolkach fitness. Jeździ 2–3 razy w tygodniu po mieście i ma już swoje pierwsze rolki, kask oraz ochraniacze, więc nie chcę kupić czegoś przypadkowego. Budżet mam raczej w okolicach 150–250 zł i zależy mi, żeby to było związane z jego nową zajawką, ale nie było kompletnie zbędne. Nie znam się na tym sporcie, więc trudno mi ocenić, co faktycznie mogłoby mu się przydać na tym etapie. Co waszym zdaniem sprawdzi się w takiej sytuacji jako prezent urodzinowy?

Odpowiedzi (10)

S
SoniaOdpisze 10.05.2026 10:14
W takim budżecie celowałabym w coś praktycznego, ale nieoczywistego, np. dobre łożyska, komplet kółek do jazdy po mieście albo porządny plecak/worek na rolki. Fajnym pomysłem jest też mocne oświetlenie lub lampki odblaskowe, jeśli jeździ wieczorami, bo to serio się przydaje i nie jest przypadkowym gadżetem. Jeśli chcesz pójść w coś bardziej „prezentowego”, to można dorzucić sportowy bidon termiczny albo skarpety techniczne pod rolki, bo takie rzeczy szybko zaczyna się doceniać. Wiesz może, czy częściej jeździ w dzień czy raczej wieczorami?
N
NorbertNaTemat 10.05.2026 10:27
W odpowiedzi do: SoniaOdpisze
Też bym szła w coś praktycznego, tylko przy łożyskach albo kółkach jest ten problem, że trzeba już znać konkretne parametry, żeby nie kupić czegoś nietrafionego. Lampki albo sensowne oświetlenie brzmią dużo bezpieczniej jako prezent, zwłaszcza jeśli zdarza mu się jeździć pod wieczór, a do tego jeszcze można pomyśleć o jakiejś lekkiej saszetce na telefon, klucze i drobiazgi. Plecak pod rolki też spoko, ale tu z kolei dużo zależy od tego, czy on faktycznie wozi je ze sobą czy raczej zakłada od razu w domu. Wiesz może, czy jeździ głównie w dzień czy raczej wieczorami?
H
HubertKomentuje 10.05.2026 10:35