Jaki prezent na 34. urodziny dla kuzyna, który wkręcił się w kawę przelewową? (budżet 200–300 zł)

M

Magda_33

Autor wątku

Dodano: 17.04.2026 10:47
Szukam pomysłu na prezent na 34. urodziny dla kuzyna, który od kilku miesięcy mocno wkręcił się w kawę przelewową i coraz częściej testuje różne ziarna w domu. Pracuje w małej spółce z o.o. w branży IT, więc większość dnia spędza przy biurku, a kawę traktuje trochę jak przerwę i mały rytuał. Ma już podstawowy dripper, młynek ręczny i prostą wagę, ale nie znam się na tym na tyle, żeby ocenić, czego może mu brakować na kolejnym etapie. Budżet mam mniej więcej 200–300 zł, ewentualnie mogę trochę dołożyć, jeśli prezent byłby naprawdę trafiony. Nie chciałabym kupić czegoś przypadkowego ani kolejnej paczki kawy, która okaże się zupełnie nie w jego smaku. Zależy mi na czymś praktycznym, ale nadal nadającym się na urodzinowy prezent, a nie zwykły zakup eksploatacyjny. Co mogłoby być sensownym prezentem dla osoby, która dopiero rozwija takie kawowe hobby?

Odpowiedzi (6)

T
TadeuszKomentuje 17.04.2026 13:36